Join the Official Discord Server for the opportunity to parttake in events, giveaways and more!

Buy chesten

Status
Not open for further replies.
Thread Starter
Messages
21
Likes
0
Points
1
Thread starter #1
Aangezien er zelden een admin online is doe ik het maar zo:

Ik moet ruim 100 chesten verwijderen op skyblock vulcan. Nu is het volgende probleem als ik de chesten wil verwijderen met een axe wil ie er steeds een buy chest van maken graag wens ik hiervoor een oplossing. Wnat ruim 100 chesten gaan verwijderen met de hand is gekkenwerk.

Tijger
 
Messages
1,149
Likes
316
Points
83
#2
als je tijd hebt om deze thread temaken kan je ze ook met je axe hakken in deze tijd had je er al 40 gehakken just saying.
 
Messages
206
Likes
39
Points
28
#3
Er is geen oplossing, je krijgt gewoon die melsingen en die kan je niet uitzetten. Btw absurd het is gehakt*
 
Thread Starter
Messages
21
Likes
0
Points
1
Thread starter #4
Het gaat me niet zo zeer om de meldingen maar het gaat me meer om dat het daardoor praktisch onomogelijk is om de chesten met een axe weg te halen
 
Messages
206
Likes
39
Points
28
#5
Hoezo is dat moeilijk? je krijgt een melding van een buychest omdat je erop klikt. maar jij kan ze gewoon weghakken. je word alleen veel gespamt ermee in de chat maar verder niets aan de hand?
 
Thread Starter
Messages
21
Likes
0
Points
1
Thread starter #6
In mijn geval: als ik de chesten wil verwijderen met een axe komen de chesten steeds terug daardoor. Zeg maar wat er gebeurt bij block lagg. Als ik dat probleem kan oplossen dat zou fijn zijn. Die meldingen dat intresseert me niks.
 
Messages
206
Likes
39
Points
28
#7
Ik neem aan dat je een foxking bent dus probeer het vliegend. schiet niet op maar kan werken.
 
Thread Starter
Messages
21
Likes
0
Points
1
Thread starter #8
Wow, ik geloof dat dat werkt in fly. Gaat alsnog sneller dan waneer je het met de hand zou moeten doen. Thanks voor de tip. Kan ik verder met de ig farm slopen
 
Status
Not open for further replies.