Join the Official Discord Server for the opportunity to parttake in events, giveaways and more!

Een vraag

Status
Not open for further replies.
Thread Starter

Nickvanh

New Member
Messages
1
Likes
0
Points
1
Thread starter #1
ik heb een spawner in mijn kingdom gezed alleen als ik heb sloop dan respawnt de spawner steets dus ik kan hem niet slopen. dus ben ik naar een helper gegaan aleen die zecht dat ik een rank moet hebben. dus kan iemand mij helpen? of anders kan de owner van de server niet het zo aanpassen dat iedereen spawners kan slopen? alvast bedankt
 
Messages
310
Likes
62
Points
28
Banned #2
ik heb een spawner in mijn kingdom gezed alleen als ik heb sloop dan respawnt de spawner steets dus ik kan hem niet slopen. dus ben ik naar een helper gegaan aleen die zecht dat ik een rank moet hebben. dus kan iemand mij helpen? of anders kan de owner van de server niet het zo aanpassen dat iedereen spawners kan slopen? alvast bedankt
Het is een bug, dat gebeurt bij iedereen.
Wat je ook doet, misbruik deze glitch niet, het is strafbaar.
 
Messages
8,117
Likes
3,011
Points
113
#3
ik heb een spawner in mijn kingdom gezed alleen als ik heb sloop dan respawnt de spawner steets dus ik kan hem niet slopen. dus ben ik naar een helper gegaan aleen die zecht dat ik een rank moet hebben. dus kan iemand mij helpen? of anders kan de owner van de server niet het zo aanpassen dat iedereen spawners kan slopen? alvast bedankt
Het is mogelijk om de spawner te breken met tnt, de drop kans is wel maar 30%. Met een rank kun je silktouch gebruiken (drop kans is dan 100%)
 
Status
Not open for further replies.