Join the Official Discord Server for the opportunity to parttake in events, giveaways and more!

I quit Foxcraft.

Status
Not open for further replies.
Thread Starter

AbooseTime

Friend
Donator
Messages
635
Likes
66
Points
28
Thread starter #1
And Yes, me too. Foxcraft was a nice server where I have met many friends. But on this day comes to an end. Not many people have known me. (only on forums) but still I had the feeling as if I myself felt at home on Foxcraft.

I have many fun adventures on Foxcraft. The reason I actually quit is because there are not many more people play on the server. Every time I log on the server is the maximum 150 players. Higher than 150 I don't see often occur. I would like to say a few people thanks for the fun times:

@UgurGamingNL (Nederlands)
Vroeger hadden we nog niet zo veel met elkaar, maar later werden we goede vrienden. Bedankt voor de leuke tijden bro. Jullie ga ik nooit vergeten. <3

@Melaniee_ (Nederlands)
Toen je helper werd, dacht ik al dat je het goed ging doen. En dat is ook zo, ik hoop dat je nog lang helper kan blijven en binnenkort mod kan worden. Melanie bedankt voor de leuke tijden op Foxcraft. Ik zal je niet vergeten. <3

@bilalhgn (Nederlands)
Ik weet niet of je dit leest, maar we hadden ff een time out. Later deden we weer normaal tegen elkaar. Toen ik nog een starter was hielp je me altijd met alle dingen die ik nodig had. Ik wil je daarvoor bedanken en voor de goede tijden. Bye bilal :( <3

@Shafiq (Nederlands)
Shafiq, we deden veel grappige dingen met elkaar. Zoals trollen op Kitpvp, vissen op Skyblock en nog veel meer. Al die tijden ga ik niet vergeten. Ik zal je nooit vergeten. Ik denk dat je alleen nog kan praten met mij in discord. Doe dat op de tijden wanneer je dat wilt. Cya shafiq. (Nog veel geluk met Helper). <3

Axelle
Je hebt helaas geen Forums, maar je kan dit vast wel lezen door melanie of ugur. Aksol het was een korte tijd maar toch hebben we veel plezier gehad. Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen. Ik zie je in de toekomst vast nog wel. <3

@W00sh_
Samoera ingedeukte zeearend, ik heb altijd plezier met je gehad en je maakte ook altijd grapjes. De grapjes ga ik denk ik nog het meeste missen. Tuurlijk kunnen we altijd nog The Hive spelen. Ik hoop dat we nog een keer iets kunnen doen in mc. Bye samara <3

@_Nina_04
Ninaaa, Tja helaas maar ik quit Foxcraft. Ik ga je missen en had goede tijden met je. Je maakte me altijd blij als ik alleen was. (in een call ofz). Ik zal niet weten wat ik verder nog moet zeggen. Oja, je kan me altijd nog een berichtje sturen via discord ofz. Doei nina <3

These were all my friends that I had quite a time on Foxcraft. Guys (and girls), I'm going to miss you all piece by piece.
We see each other once again.

Cya best friends. <3
Cya Foxcraft.

P.S Sorry if I forgot you.
 
Messages
206
Likes
39
Points
28
#6
Jasper je was een vieze rando die gelijk geld uitgaf ingame maar.. ben blij dat ik je ken man. je huiselijke gekraak.. je koeiengeluiden en je gijle lach maakte mij blij :) love you man succes irl <3 <3
 
Status
Not open for further replies.